14.07.2012_ząb

Witam wszystkich, dawno nic nie publikowałam więc dziś postanowiłam podzielić się swoim cierpieniem. Trzy dni temu postanowiłam usunąć jeden z zębów mądrości i skończyło się ogromnym bólem i obrzękiem. Wyglądam jak ofiara przemocy domowej lub Ojciec Chrzestny w spódnicy. Nie wychodzę z domu i chyba niedługo przedawkuję leki przeciwbólowe… 🙂

To wydarzenie zainspirowało mnie do odszukania ciekawych rzeczy inspirowanych właśnie zębem. Niektóre są ciekawe, niektóre obrzydliwe…

Na pierwszy rzut – biżuteria dosłownie wykorzystująca motyw zęba. Chyba bym się nie pokusiła o kupno takiej pamiątki…

Pokrewna działka (podobno ostatnio największy hit) – tatuaże na zębach.

Lub po prostu ozdoby – tutaj kropki w podstawowych kolorach CMYK imitują bakterie atakujące nasze zęby 🙂

Zęby występują także w sztuce… rzeźba, malarstwo

Ale nie można zapomnieć o wzornictwie. Ząb może być solniczką i pieprzniczką.

może być wazą

lub siedziskiem

Lub fragmentem jakże przemiłego kubeczka 🙂

Comments
One Response to “14.07.2012_ząb”
  1. olikj pisze:

    Jak na to patrze to bolą mnie zęby;)

Skomentuj

