16.04.2012_A_Table

Ostatnio jestem tak zajęta, że zapomniałam o konieczności zamieszczania wpisów na blogu. No cóż, tak to jest jak człowiek jest bezrobotny 🙂 Dziś przygotowywałam pliki do druku i w głowie miałam tylko wymiary i arkusze. Jakiś czas temu natknęłam się na projekt stolika jakby stworzonego na taki dzień jak dziś 🙂 Projekt wykorzystuje typowe wymiary arkuszy papieru – od A6 do A1. Zrobiony jest z białego corianu, a przestrzenie styku „arkuszy” wypełniono szkłem. Ciekawe…

A_Table – stół zaprojektowany przez Dragos Motica Studio…

Skomentuj

