27.01.2012_dla niecierpliwych

Z wyrazami ogromnego szacunku dla Twórcy. Nie wiem jak można mieć w sobie pokłady takiej cierpliwości. Przypomina mi to jak na studiach oddawaliśmy projekt parku i powierzchnie trawników trzeba było ręcznie wykropkować. Zajęło mi to 16 godzin i byłam wykończona. Ten Pan kropkował 210 godzin.

Miguel Endara skomponował portret swojego ojca za pomocą 3,2 miliona kropek.

Tymczasem zapowiadam zawieszenie bloga na 3,5 tygodnia ze względu na wyjazd w nieznane do dalekiej krainy 🙂 Mam nadzieję, że wrócę pełna wrażeń i nowych inspiracji.

Comments
5 komentarzy to “27.01.2012_dla niecierpliwych”
  1. Pamiętam parki. Też swoje odkropkowałem.

  2. wymiarr3 pisze:

    Ha, widząc kiedyś tę pracę od razu pomyślałem także urbanistyce. Cóż chyba u każdego z nas kropkowanie trawników skończyło się małą traumą.

  3. stef pisze:

    tak,przypomina mi się projekt parku na urbanie..w naszym pokoiku na Zwycięstwa 😛

  4. art pisze:

    🙂 no kropkowanie bylo tak glupie ze zmusilo nie do zrobienia maszynki do kropkowania, smignąl bym ten obrazek za jej pomocą w 0,5 godzinki 🙂

Skomentuj

