30.11.2011_brandeleiev i inne
AgencjaW&Cie, część HAVAS DESIGN+, została nagrodzona Srebrnym Lwem w kategorii projekt na Cannes Lions Festival 2011 za nową identyfikację wizualną i oznakowanie swojego nowego biura w Paryżu.
Nowej tożsamości towarzyszy filozofia agencji ‘What a Wonderful World’. Potwierdza ona chęć wsparcia klientów optymizmem oraz mocną strategią i kreatywnością we wszystkich dziedzinach, łącznie z projektowaniem i reklamą.
Różnorodne przestrzenie biura, ściany, ekrany i materiały biurowe wykorzystane są do tworzenia wizualnych niespodzianek i podkreślają, z odrobiną humoru, jak bardzo pracownicy firmy oddani są markom, dla których projektują.
1/ Moc symboli.
Blisko wejścia w siedzibie firmy znajdują się gabloty ukazujące kolekcję międzynarodowych „próbek” identyfikacji. Jest to swego rodzaju hołd złożony mocy symboli w życiu człowieka.
2/ Niekończąca się opowieść.
Podobnie jak niekończąca się opowieść, na przeszklonych ścianach biura w nieskończoność ciągną się nazwy międzynarodowych marek.
3/ Układ okresowy klasyfikacji marek.
Tablica “Brandeleiev” jest interpretacją tablicy Mendelejewa. Zamiast liter oznaczających pierwiastki chemiczne są w niej elementy identyfikacji największych światowych marek.
4/ Płeć marki
Logo marki zostało także użyte do oznaczenia toalet damskich i męskich.
5/ Notes W
W tym notesie (dla odwiedzających firmę) każda strona ozdobiona jest fragmentem identyfikacji znanych marek, które nawiązują do litery W.
A oto filmik autorstwa W&Cie…
Cool